معرفی و دانلود بهترین بازی های کریپتویی ۲۰۲۱

بازدید: 829 بازدید

دانلود بهترین بازی های کریپتویی ۲۰۲۱ ، بازی های کریپتویی به نوع خاصی از بازی‌های ویدیویی یا موبایلی گفته می‌شود که در ازای بازی کردن، به بازیکن‌ها ارز دیجیتال جایزه می‌دهند.

هر روز به محبوبیت بازی‌های ویدیویی افزوده می‌شود و افراد بیشتری به این سرگرمی جذاب روی می‌آورند. مخصوصا بازی‌های آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و کمتر نوجوانی را می‌تواند پیدا کرد که به این بازی‌ها علاقه نداشته باشد. میزان استقبال از بازی‌های آنلاین به جایی رسیده که پای آنها به گوشی‌های موبایل هم باز شده و حالا، تعداد زیادی از افراد با گوشی هوشمند خود به انجام بازی‌هایی مانند فورتنایت و پابجی می‌پردازند. سازندگان چنین بازی‌هایی همواره در تلاش هستند تا سیستم‌های بهتر و کارآمدتری برای پاداش دادن به بازیکن‌ها طراحی کنند، اما این کار با چالش‌هایی مانند امنیت، سازگاری و نحوه پرداخت مواجه است. به‌نظر می‌رسد این چالش‌ها با کمک فناوری بلاک‌ چین و بازی های کریپتویی قابل رفع خواهند بود.

حالا احتمالا می‌پرسید که بازی کریپتویی چیست و چه تفاوتی با بازی‌های معمولی دارد؟ در این مقاله دقیقا می‌خواهیم به همین سوال پاسخ بدهیم و شما را با چند نمونه از رایج‌ترین بازی های ارز دیجیتال آشنا کنیم. پس اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌توان با بازی کردن، ارز دیجیتال دریافت کرد، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

بهترین بازی های کریپتویی 2021 best crypto games

بازی‌ کریپتویی چیست؟

بازی های کریپتویی در واقع بازی‌هایی مبتنی بر بلاک چین هستند که در ظاهر تفاوتی با بازی‌های ویدیویی و موبایلی معمولی ندارند. فرق عمده این بازی‌ها به سیستم پاداش یا پرداخت آنها برمی‌گردد. مثلا تصور کنید در یک بازی، وقتی یک مرحله یا چالش سخت را پشت سر می‌گذارید، پاداشی به عنوان تروفی یا اچیومنت دریافت می‌کنید. حالا اگر سیستم پاداش بازی مبتنی بر بلاک چین باشد، این پاداش می‌تواند به‌صورت یک توکن غیرقابل تعویض یا همان NFT به شما داده شود. به این ترتیب یک دارای واقعی کسب می‌‌کنید که می‌توانید آن را به فروش برسانید یا با سایر بازیکن‌ها مبادله کنید. البته این فقط یکی از روش‌هایی است که بازی کریپتویی می‌تواند منجر به کسب درآمد واقعی برای بازیکن‌ها شود.

به‌طور کلی استفاده از فناوری بلاک چین در بازی‌ها باعث می‌شود تا افراد بتوانند با بازی کردن، صاحب دارای دیجیتالی شوند. این روش می‌تواند تحول بزرگی در سیستم پرداخت‌های درون بازی ایجاد کند و به‌خاطر امنیت بالایی که دارد، یک اکوسیستم مطمئن را به‌وجود آورد. اکوسیستمی که در آن افراد بیشتری به بازی کردن روی می‌آورند تا بتوانند از این طریق درآمد واقعی کسب کنند و در سوی دیگر، بازیسازها هم به دلیل استقبال بیشتر از بازی‌هایشان، سود بالاتری کسب می‌کنند. بازی های کریپتویی هنوز در ابتدای راه هستند و به‌نظر می‌رسد که در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشند.

آیا با بازی، دریافت ارز دیجیتال امکان دارد؟

تاکنون برای به‌دست آوردن ارزهای دیجیتال، باید به استخراج یا معامله آنها می‌پرداختیم، اما حالا با بازی کردن هم می‌توان ارز دیجیتال کسب کرد. شما می‌توانید وارد یک بازی بلاک چینی شوید و با پشت سر گذاشتن مراحل بازی یا شکست دادن دشمنان، رمز ارز یا NFT کسب کنید. سپس می‌توانید این دارایی‌ها را با سایر بازیکنان معامله کنید یا آنها را به کیف پول دیجیتالی خودتان انتقال دهید.

یک بازی کریپتویی امنیت بسیار بالایی دارد و تقلب کردن در آن ممکن نیست؛ بنابراین خیال‌تان از بابت چیترها (بازیکن‌های متقلب) نیز کاملا راحت خواهد بود و می‌توانید تنها با تکیه بر مهارت‌های خود در بازی، درآمدتان را افزایش دهید. بازی های ارز دیجیتال را می‌‌توان آینده صنعت بازی نامید. قطعا طی سال‌های آینده پیشرفت‌های بزرگی در این حوزه رقم خواهد خورد.

معرفی پرطرفدارترین بازی های کریپتویی در سال ۲۰۲۱

در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین و محبوب‌ترین بازی های بلاک چین در سال ۲۰۲۱ را معرفی کنیم و ببینیم که هر کدام از آنها دارای چه سبکی هستند و به چه روشی به بازیکن‌ها پاداش می‌دهند. پس اگر می‌خواهید روش به‌دست آوردن ارز دیجیتال از بازی کردن را یاد بگیرید، با ما همراه باشید.

بازی‌ کریپتویی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بازی ارز دیجیتال Axie Infinity یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های بلاک چین است که سیستم پرداخت آن بر مبنای اتریوم کار می‌کند. در این بازی، شما باید موجودات کوچک و بامزه‌ای به نام اکسی را خریداری کنید و سپس با آنها، به جنگ دشمنان بروید. بازی دارای سیستم مبازرات نوبتی است و برای شروع باید حداقل سه اکسی داشته باشید که ارزان‌ترین آنها ۷۹ دلار (معادل ۰.۰۴۲۱ اتریوم) ارزش دارد. شاید چنین مبلغی برای شروع بازی کمی زیاد به نظر برسد، اما در ادامه می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید. توکن‌های این بازی AXS و SLP نام دارند که با پیروزی در مبارزه‌ها می‌توانید آنها را به دست آورید و سپس با سایر بازیکن‌ها مبادله کنید. توکن AXS حتی در صرافی بایننس هم قابل معامله است.

دانلود بازی کریپتویی Axie Infinity

بازی ارز دیجیتال سندباکس (The Sandbox)

با مشاهده فضای بازی The Sandbox احتمالا خیلی زود به یاد بازی معروف ماینکرفت می‌افتید. The Sandbox ابتدا در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، اما سازنده‌های بازی حدود سه سال پیش تصمیم گرفتند که به کاربران اجازه بدهند تا دارایی‌های دیجیتالی خودشان را در این بازی بسازند و سپس آنها را با هم مبادله کنند. بازی The Sandbox مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و توکن‌های اختصاصی خودش را دارد. توکن اصلی بازی با نام SAND شناخته می‌شود. بازیکن‌ها در این بازی می‌توانند آیتم‌ها یا آثار هنری خودشان را بسازند و سپس آنها را به فروش برسانند.

دانلود بازی کریپتویی The Sandbox

بازی کریپتو کیتیز (Crypto Kitties)

یکی از اولین بازی های کریپتویی که منتشر شد و هنوز هم بازیکن‌های زیادی دارد، Crypto Kitties است. وظیفه اصلی شما در این بازی، نگهداری از گربه‌های بامزه است. می‌توانید گربه‌های مورد نظر خود را خریداری کنید، آنها را پرورش دهید یا به فروش برسانید. همچنین با ترکیب نژادهای مختلف می‌توان یک نژاد جدید و منحصربه‌فرد خلق کرد که ارزش زیادی هم دارد. بازیکن‌ها با انجام Crypto Kitties می‌توانند توکن اتر یا رمز ارز اتریوم دریافت کنند.

دانلود بازی کریپتویی Crypto Kitties

بازی رمز ارز سوریر (Sorare)

جمع کردن کارت بازیکن‌های مشهور فوتبال یکی از سرگرمی‌های قدیمی است. اکنون این سرگرمی شکل و شمایل مدرنی به خودش گرفته و در قالب یک بازی کریپتویی ظاهر شده است. بازی Sorare دقیقا شبیه همان کارت بازی قدیمی خودمان است که در آن باید کارت بازیکن‌های مختلف را جمع کنیم و هر کارتی که متعلق به بازیکن بهتر و مشهورتری باشد، ارزش بالاتری دارد. بازیکن‌ها برای شرکت در مسابقات Sorare باید یک تیم پنج نفره، متشکل از پنج فوتبالیست مختلف را تشکیل دهند. با برنده شدن در هر مسابقه، کارت‌های بیشتری دریافت می‌کنند یا اینکه ارز دیجیتال اتر به آنها تعلق می‌گیرد. این بازی هم مبتنی بر بلاک چین اتریوم است.

دانلود بازی کریپتویی Sorare

بازی‌ کریپتویی سیکس دراگونز (The Six Dragons)

بازی The Six Dragons یک نقش‌آفرینی جهان باز است که در آن بازیکن‌ها می‌توانند به جستجو در محیط‌های وسیع بازی بپردازند و اقدام به ساخت آیتم‌های مختلف کنند. بسیاری از این آیتم‌ها برای ادامه دادن بازی ضروری هستند، اما امکان فروش یا مبادله آنها با سایر بازیکنان نیز وجود دارد. بازی The Six Dragons با استفاده از پلتفرم انجین (Enjin) ساخته شده که کوین اختصاصی این پلتفرم ENJ نام دارد.

دانلود بازی کریپتویی The Six Dragons

بازی‌ کریپتویی گادز آنچیند (Gods Unchained)

احتمالا تا به حال بازی‌های کارتی زیادی را تجربه کرده‌اید، اما Gods Unchained با همه آنها متفاوت است. در این بازی کریپتویی شما می‌توانید مالکیت واقعی کارت‌ها را در دست داشته باشید. بدین ترتیب، امکان فروش یا معامله کار‌ت‌ها نیز وجود دارد. برای شروع بازی لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید، اما در ادامه برای کسب پیروزی، باید کارت‌های قوی‌تری داشته باشید. برخی کارت‌های قدرتمند بسیار کمیاب هستند و به همین دلیل ارزش خیلی بالایی دارند. Gods Unchained هم یک بازی دیگر مبتنی بر بلاک چین اتریوم است.

دانلود بازی کریپتویی Gods Unchained

بازی ارز دیجیتال هش راش (Hash Rush)

یکی از زیباترین بازی‌هایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم Hash Rush نام دارد که از گرافیک زیبایی بهره می‌برد. در این بازی استراتژی، بازیکن‌ها باید برای خودشان پایگاه بسازند و به استخراج کریستال بپردازند. این کریستال‌ها بسیار با ارزش هستند و باید از آنها در برابر هجوم دشمنان مراقبت شود. همین کریستال‌ها را می‌توان با سایر بازیکن‌ها مبادله کرد و آیتم‌های مختلف درون بازی را خرید.

دانلود بازی کریپتویی Hash Rush

بازی رمز ارز اسپلینتر لند (Splinter Land)

اگر به بازی‌های کارتی مبارزه‌ای علاقه دارید، حتما باید Splinter Land را تجربه کنید. در این بازی ارز دیجیتال که بر مبنای بلاک چین Steem‌ ساخته شده، باید کارت‌های مختلف را جمع‌آوری کرده و با استفاده از آنها به نبرد با سایر بازیکن‌ها بپردازید. توکن قابل مبادله در این بازی هم Steem‌ نام دارد و بازیکن‌ها با استفاده از همین توکن می‌توانند کارت‌های خود را با دیگران مبادله کنند. بهترین راه برای به دست آوردن Steem‌ پیروز شدن در مبارزات است.

دانلود بازی کریپتویی Splinter Land

بازی‌ کریپتویی گیلد آو گاردینز (Guild Of Guardians)

ساخت این بازی نقش‌آفرینی هنوز به اتمام نرسیده و طبق اعلام سازنده‌ها، در سال آینده میلادی شاهد انتشارش خواهیم بود. کمپانی یوبی‌سافت حامی اصلی این بازی است و همین موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری زیادی روی آن انجام می‌شود. گرافیک بازی زیباست و گیم پلی آن نیز سریع و جذاب به نظر می‌رسد. این بازی علاوه بر کامپیوترهای شخصی برای گوشی‌های موبایل نیز منتشر خواهد شد. هنوز درباره جزییات آن اطلاعات زیادی در دست نیست، اما می‌دانیم که Guild Of Guardians بر مبنای بلاک چین اتریوم توسعه میابد.

Guild Of Guardians

دانلود بازی ارز دیجیتال Guild Of Guardians

بازی ارز دیجیتال اینفینیت فلیت (Infinite Fleet)

بازی‌های آنلاین چندنفره با تم فضایی در سال‌های اخیر بسیار بیشتر شده‌اند. یکی از همین بازی‌ها Infinite Fleet نام دارد که مبتنی بر بلاک چین بیت کوین ساخته می‌شود و تا چند ماه دیگر عرضه خواهد شد. شما در این بازی، در نقش فرمانده یک یگان رزمی فضایی ظاهر می‌شوید که باید سفینه‌های مختلفی را هدایت کنید و با همکاری سایر یگان‌ها، در برابر هجوم موجودات فضایی مقاومت نمایید. بازی کریپتویی Infinite Fleet جزو پروژه‌هایی است که شانس زیادی برای موفقیت آن قائل می‌شوند.

Infinite Fleet

دانلود بازی رمز ارز Infinite Fleet

بازی‌ کریپتویی آپلند (Upland)

اگر بازی مونوپولی را تجربه کرده باشید، حتما می‌دانید که در این بازی تلاش بازیکن‌ها بر آن است که خانه‌های بیشتری را خریداری و تصاحب کنند. بازی موبایلی Upland نیز دقیقا بر اساس همین ایده طراحی شده، منتها در این بازی می‌توان خانه‌های مجازی را به‌طور حقیقی تصاحب کرد؛ یعنی مالکیت خانه‌ای که در بازی می‌خرید، برای همیشه متعلق به خودتان خواهد بود و می‌توانید آن را به دیگران بفروشید یا مبادله کنید. بازی Upland مبتنی بر بلاک چین EOS‌ ساخته شده و فقط برای گوشی‌های هوشمند در دسترس است.

Upland

دانلود بازی ارز دیجیتال Upland

بازی رمز ارز اسکای ویور (SkyWeaver)

یک بازی کارتی دیگر که از ظرفیت بلاک چین برای سیستم مبادلات خود استفاده کرده است. بازی SkyWeaver با سرمایه‌گذاری مدیر اجرایی و بنیان‌گذار شبکه اجتماعی ردیت ساخته شده و بر مبنای بلاک چین اتریوم کار می‌کند. این بازی دارای کارت‌های مختلفی است که هر کدام قیمت مشخصی دارند. بازیکن‌ها با جمع‌آوری و استفاده از این کارت‌ها می‌توانند با دیگران مبارزه کنند. بازی SkyWeaver هم روی PC و هم روی موبایل قابل اجرا است.

SkyWeaver

دانلود بازی کریپتویی SkyWeaver

بازی‌ کریپتویی نئون دیستریکت (Neon District)

همان‌طور که از حال و هوای این بازی مشخص است، داستان Neon District در یک شهر سایبرپانکی روایت می‌شود. بازیکن‌ها در این شهر به مبارزه با افراد شرور می‌پردازند و سلاح‌ها و آیتم‌ها جدیدی کسب می‌کنند. به عنوان پاداش نیز توکن دریافت می‌کنند که این توکن‌ها در قالب ارز دیجیتال اتر قابل مبادله و فروش هستند. همچنین سازندگان بازی قصد دارند پشتیبانی از بلاک چین پالی‌گان را به بازی خود اضافه کنند.

Neon District

دانلود بازی کریپتویی Neon District

بازی‌ کریپتویی بیگ تایم (Big Time)

بازی Big Time یکی دیگر از بازی های کریپتویی در سبک نقش‌آفرینی است که در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه می‌شود. تعدادی از افراد که در تیم توسعه این بازی فعالیت می‌کنند، قبلا روی بازی‌های بزرگی مانند Call of Duty و Fortnite کار کرده‌اند و به همین دلیل انتظارات از Big Time بسیار بالا است. هنوز اطلاعات زیادی درباره آن نداریم، اما بر اساس تریلرهای نمایش داده شده می‌توان گفت که Big Time گرافیک فانتزی خوبی دارد و در یک دنیای فضایی بزرگ جریان خواهد داشت.

Big Time

دانلود بازی کریپتویی Big Time

بازی رمز ارز Blockchain Game برای اندروید

یکی از اولین و ساده‌ترین بازی‌های موبایلی که مبتنی بر بلاک چین ساخته شد Blockchain Game بود. در این بازی، بازیکن‌ها می‌توانند با چیدن بلوک‌ها روی یکدیگر، زنجیره‌ای از بلوک‌ها را تشکیل دهند و هر چه این زنجیره طولانی‌تر باشد، پاداش بیشتری به دست می‌آورند. بازی Blockchain Game مبتنی بر بلاک چین بیت کوین طراحی شده است.

بازیاندروید Blockchain Game

دانلود بازی Blockchain Game

بازی‌ کریپتویی RollerCoin

بازی RollerCoin ایده جالبی دارد. این بازی استخراج بیت کوین را شبیه سازی می‌کند و با توجه به قدرت استخراج بازیکن‌ها، به آنها پاداش می‌دهد. پاداش‌های بازی نیز بر حسب اتریوم، بیت کوین و دوج کوین پرداخت می‌شوند. برای به دست آوردن این پاداش‌ها باید ابتدا وارد وبسایت RollerCoin شوید و در آن ثبت نام کنید. سپس با بازی کردن در سایت، به شما هش ریت تعلق می‌گیرد که این هش ریت برای ماین کردن در فضای ابری استفاده می‌شود. البته هش ریت‌ها تا سه روز قابل استفاده هستند و اگر به‌طور مداوم بازی نکنید، امکان ماین کردن نخواهید داشت.

ورود به سایت RollerCoin

بازی کریپتو ماینینگ

کریپتو ماینینگ گیم یا CryptoMiningGame یکی دیگر از وبسایت‌هایی است که از طریق بازی کردن در آن می‌توانید به استخراج بیت کوین و دیگر رمز ارزها مانند اتریوم، دوج کوین، لایت کوین و … بپردازید.

آموزش ‎ثبت نام در سایت Crypto Mining Game ‎

برای ثبت نام در وبسایت Crypto Mining Game ابتدا باید وارد این وبسایت به آدرس cryptomininggame.com شوید. سپس از قسمت بالای صفحه روی دکمه Register کلیک کنید. بعد باید نام کاربری و آدرس ایمیل خودتان را وارد نمایید. یک پسورد هم انتخاب کرده و سپس کد کپچا را وارد کنید. با زدن روی دکمه Register یک ایمیل فعال‌سازی برای شما ارسال می‌شود که باید روی لینک داخل آن کلیک کنید. در نهایت با استفاده از همین لینک و وارد کردن نام کاربری و پسورد خود می‌توانید وارد سایت شوید.

آموزش فعالیت در سایت Crypto Mining Game

با فعالیت در سایت Crypto Mining Game امتیاز تجربه یا همان XP دریافت می‌کنید که منجر به ارتقای سطح شما در این سایت می‌شود. در همان ابتدا که در سایت ثبت نام می‌کنید، ۱۰۰ کریستال به شما تعلق می‌گیرد که این کریستال‌ها برای ماین کردن کاربرد دارند؛ یعنی شما برای هر بار ماین کردن باید یک کریستال پرداخت کنید. ضمنا شما می‌توانید وارد بخش بازی‌ها شوید و از آنجا برای دریافت کریستال و همچنین بیت کوین، دوج کوین و سایر رمز ارزها تلاش نمایید.

پس از وارد شدن به سایت، شما مستقیما به صفحه اصلی ماینینگ هدایت می‌شوید. در این صفحه می‌توانید رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس روی دکمه Mine کلیک نمایید. توجه داشته باشید که بازده ارزهایی مانند بیت کوین بسیار پایین است و پیشنهاد می‌شود که روی ارزهای دیگر مانند لایت کوین تمرکز کنید. برای برداشت بهتر از سایت Crypto Mining Game باید استراتژی درستی داشته باشید و تمام بخش‌های آن را به‌خوبی بشناسید. ما در اینجا قصد نداریم توضیح بیشتری در این رابطه بدهیم، اما اگر مایل هستید آموزش جامعی از کار کردن با Crypto Mining Game ارائه کنیم، می‌‌توانید در بخش کامنت‌ها درخواست خود را مطرح نمایید.

ورود به سایت Crypto Mining Game

معرفی بازی‌ کریپتویی رایگان

بسیاری از بازی های ارز دیجیتال که در بالا معرفی کردیم، کاملا رایگان هستند. یعنی برای شروع فعالیت در آنها لازم نیست مبلغی پرداخت کنید، اما برای ادامه دادن و پیشرفت در بازی‌ها، معمولا باید پاداش‌هایی را که به‌دست آورده‌اید خرج کنید یا به مبادله آنها با سایر بازیکن‌ها بپردازید.

معرفی بازی دریافت ارز دیجیتال ترون

بازی‌هایی مانند Axie Infinity یا Splinter Land امکان استخراج رمز ارز ترون را دارند. به‌طور کلی، بیشتر بازی های ارز دیجیتال از چندین رمز ارز پشتیبانی می‌کنند که ارز ترون هم به دلیل محبوبیت زیاد، یکی از آنهاست.

معرفی بازی دریافت ارز دیجیتال دوج کوین

یکی از بهترین بازی‌ها برای استخراج دوج کوین RollerCoin است که در بالا آن را معرفی کردیم. البته همان‌طور که گفتیم، این وبسایت مجموعه‌ای از بازی‌های مختلف است و از سایر رمز ارزها هم پشتیبانی می‌کند. یک بازی معروف دیگر هم در این زمینه وجود دارد که Dogeminer نامیده می‌شود و نسخه دوم آن هم عرضه شده است.

معرفی بازی دریافت ارز دیجیتال بیت کوین

بهترین بازی های کریپتویی برای استخراج بیت کوین که در این مقاله هم معرفی کردیم Infinite Fleet و Blockchain Game هستند. البته همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، استخراج بیت کوین در حال حاضر کار بسیار دشواری است و معمولا بازده مناسبی ندارد. به همین دلیل اکثر افراد برای استخراج به سراغ سایر رمز ارزها می‌روند.

معرفی بازی‌ دریافت ارز دیجیتال آلیس

بازی آلیس یا «همسایه من آلیس» (My Neighbor Alice) یک بازی چندنفره مبتنی بر بلاک چین است که به‌خاطر داستان جذاب و گرافیک زیبایی که دارد، طرفداران زیادی را جذب کرده است. گیم پلی بازی تا حدودی مشابه با مجموعه معروف Animal Crossing است و بازیکن‌ها می‌توانند زمین‌های خودشان را بسازند و با سایر افراد تعامل داشته باشند. زمین‌های بازی دارای توکن NFT منحصربه‌فردی هستند و می‌توانند توسط صاحب‌شان فروخته یا معامله شوند. در بازی یک ارز داخلی اختصاصی به نام آلیس هم وجود دارد که کاربردهای مختلفی در دنیای بازی خواهد داشت. به‌طور کلی بازی My Neighbor Alice به‌خاطر گرافیک جذاب و داستان خوبش، توجه طیف گسترده‌ای از بازیکن‌ها را به خود جلب کرده است.

مطالعه بیشتر