معرفی عینک هوشمند E-linkSmart

بازدید: 924 بازدید

در دنیای گجت‌های هوشمند، محصولات کاربردی و جذابی معرفی شده‌اند. یکی از این گجت‌ها، عینک هوشمند است که در کنار ارائه قابلیت‌هایی مانند پخش موسیقی، مکالمه صوتی و شارژدهی بالا، طراحی شیکی برای خانم‌ها و آقایان دارد. در ادامه به جزئیات بیشتری از عینک جدیدی می‌پردازیم که اخیرا به دستمان رسیده است.

اگر بخواهید بدون نیاز به استفاده از موبایل خود دسترسی سریعی به قابلیت‌های مهم آن داشته باشید، عینک‌های هوشمند انتخابی مناسب برای این کار هستند. امروز عینک هوشمند جدیدی در دفتر دیجیاتو به دستمان رسیده و می‌خوایم از ویژگی‌های مهم و کلیدی آن به شما بگوییم.

عینک‌های عادی در سبک و سیاق‌های مختلفی طراحی شده‌اند و برخی از آن‌ها مناسب برخی سلایق خاص‌تر هستند. اول از همه باید بگوییم که این عینک، با تیپ‌های مختلف مطابقت دارد و چه آقا یا چه خانم باشید، این عینک مشکی رنگی با ظاهر شما سازگار است. وزن تقریبا ٣٣ گرمی آن نیز سبب خستگی شما حین استفاده طولانی‌مدت نمی‌شود.

این عینک هوشمند از طریق اتصال بلوتوث ۵ قابلیت اتصال به گوشی شما و پخش موسیقی از طریق بلندگوی دوگانه‌اش را دارد. با استفاده از قابلیت مورد اشاره، می‌توانید به مکالمه صوتی بپردازید و دیگر نیازی به استفاده از گوشی برای این کار نداشته باشید. از طرفی شیشه‌های این عینک جلوی رسیدن اشعه‌های UV را می‌گیرند تا چشم کاربر آسیبی نبیند.

در کل می‌توان این عینک هوشمند را گجتی کاربردی برای کاربرانی دانست که می‌خواهند بدون نیاز به استفاده از گوشی، برخی قابلیت‌های مهم آن را در اختیار داشته باشند و در سریع‌ترین زمان ممکن از این ویژگی‌ها استفاده کنند. در ویدیوهای بالا با جزئیات بیشتری به ویژگی‌های این عینک پرداخته‌ایم.

مطالعه بیشتر